79030.jpgHejsan !! Emäntäni ajatteli sitten minullekin oman blogin avata, kun kuulemma erään tutun perheen tuoreella koirulillakin sellainen on....Eikä meidän äippä voi sitten huonommaksikaan jäädä....ja toisaalta blogihommat on ihan kivoja. Ja onhan se mukava minunkin kommelluksiani yksiin kansiin saada.

Mutta ensin hiukka esittelyn tynkää, jo tuon tuossa vieressä olevan lisäksi....Olen siis sekarotuinen, minusta löytyy ainakin sakemannia ja kuulemma muutamaa mastiffiakin ?!? Tiedä häntä, tai hänen häntäänsä....aika vekkulin näköinen pakkaus kuulemma olen....Njaah ?? (",) Ja kun perheeni vertaa minua entiseen lemmikkiinsä, Kultaiseen noutajaan Emmaan, niin ihan rumaksi sanovat...Eräs täti kyllä sanoi hiukka kauniimmin, että näytän hiukan erilaisemmalta kuin esim. noutaja....aivan, sitäpä mieltä minäkin !! Mutta eihän sitä ole koiraa karvoihin katsomista, eikös se niin mene ?!?

Ikää minulla on tällä hetkellä siis 8kk...Ja nykyisessä perheessäni olen ollut vasta vajaan viikon...historiani kun on hiukka monimutkainen ja kirjava....Mutta jos tämä nyt olisi se viimeinen etappi ja oljenkorsi ja täällä saisin eloani viettää tämän perheen kera. Nyt tietysti kaikki (ai mitkä kaikki, käykö täällä muka lukijoitakin ??heh...) ajattelevat että olen ongelmakoira....Nou nou nou, eihän ongelmakoiria ole, mutta koiraongelma voi jollakulla kyllä olla. =)) Olen kai vaan huonon onnen nelijalkainen , tai huono-onninen ennemminkin. ;)

Luonteeltani olen lutunen ja rauhallinen...Ja niin säälittävän näköinen raasu kun sille päälle alan !! =)) Lurppakorvat ja löysänä roikkuvat huulet, palleropää ja luihu kroppa, siinäpä vasta yhdistelmää kerrakseen....hih.Mutta kunhan tästä vielä hiukka jykevöidyn, niin kai se siitä !!

Mielipuuhiani on mm. huilailu kaikessa rauhassa, lapsilauman viihdyttäminen...Tai ne ennemminkin viihdyttää = rapsuttelee ja kehuskelee meikäläistä minkä ehtivät...Minusta onkin tainnut tulla koko pihan ehdoton maskotti....Naapurin täti kyllä sanoi että olen "Ahonlaidan piski"....käski mennä sanomaan, ja saada tietsikkansa melkein tuleen....onkohan mulla yliluonnollisia kykyjä ??!! Ja tänään taas kun alkoi uljasta ulkonäköäni pihalla kehuskella, niin sai keräillä pyykkelipoikiaan sieltä sun täältä....hehee...pitäisi suutaan soukemmalla.....=)) On tädillä otsaa !!

Puutarhahommiin olen myös erikoistunut; ensi alkuun jemmailin kukkapenkkeihin ja multakasoihin keppejäni ja puruluitani...Tänä aamuna siirryin askeleen eteenpäin ja nappasin salaatin penkistä ja kun minua siitä toruttiin, niin jopas kohta olin raparperin kimpussa, ja sitten oli sen vuoro lentää juurineen...Huisin hauskaa, mutta miksi ihmeessä minua kielletään moisesta touhusta ?? Ei ymmärrä, ei ?!? Tylsiä ihmisiä !! Ja minä kun katsoin vain mallia emännästäni joka myös nuita penkkejä myllää, tosin olen kai taitavampi, sillä hän ei niitä niissä kasvavia juttuja osaa heitellä samalla lailla pitkin pihoja kuin minä !! (",)

Mutta tästä se lähtee !! Nyt olen jo koisimaan käymässä, että jaksan taas huomenissa touhuta koko päivän !!

Kiva kun kävit ja tervetuloa toistekin !! Jätäthän myös tassunjäljen käynnistäsi, kiitos !!

-Putsi alias ruma-reino- (",)