Mitähän uutta sitä on tullut viime päivinä tehtyä ?!? Hmmmm.....Nooh, perjantaina olin yksin muutaman tunnin aamusta kun toiset suuntasivat leikkipuistoon ja osasin olla ihan kiltisti.....Sitten tulivat kotiin syömään, ja lähtivät viemään Vilmaa kerhoon ja TAAS minut jätettiin yksin, tosin vain toviksi...Mutta ajattelinpa sillä aikaa maistella mausteita, kun niin herkullisesti tuoksuivat tuolla keittiön työpöydällä....Löysin glögimaustetta,aromisuolaa ja timjamia taisi yhdessä olla...glögimauste oli kiva ripotella sitten pitkin eteisen lattiaa....!! Muita vaan vähän maistelin....hih. Äippä vaan ei jostain kumman syystä taaskaan ollut innoissaan tutkielmistani....Pöh....

Lauantainakin olin yksin muutaman tunnin, kun asioitaan kävivät hoitamassa, eikä minua voinut ottaa mukaan. Olin kaikkien riemuksi IHAN kiltisti....taisin vedellä ihan unosia sen aikaa....

...Mutta tänään äitienpäivänä, en tykännyt ideasta yhtään, että taasen piti hetkinen olla yksin, kun menivät mummolaan, enkä minä kuulemma ole ihan vielä vierailukelpoinen (?). Lainasin sitten vähän Vilin traktoria, mutta kai liian kovakouraisesti, samoin Vilman "aurili"-laseja, ja *ups*, eipä kestäneet nekään, enkä kahdella hiusharjallakaan oikein saanut kuontaloani ojennukseen, joten köpösti kävi niidenkin kanssa.... =(( Oikein kaunistautumishetkeä siis yritin pitää,mutta nöy nöy...ei menestystä.... Ja hassua(taas, hihi), että muun perheen kotiuduttua en oikein kehuja saanut...höh ? Omituista sakkia !! ei voi aina ymmärtää noita kaksijalkaisia , ei sitten millään.... Vaan, sitä vastoin hiukka sanallisesti sain nuhteluita ja minä-raasu menin niin paniikkiin, että ihan hätäpisujakin tuli muutamat "uidessani" pitkin ja poikin....Äippä joutui siis kaiken lisäksi mattopyykillekin....=(( Ja jossain välissä kuulin heidän hiukka voivottelevan suhtautumistani negatiiviseen palautteeseen...olen mukamas hiukka säikky ?!? Mutta kai minä tästä karaistun, kun alan uskoa, että kielteistä kommenttia voi saada ilman että sitä seuraisi sen kummempaa "koulimista".....

Nyt alkaa taas hiukka luomia painaa, niin vauhdikkaita päiviä on taas takana ollut !!

Ai niin, mutta sainhan minä perjantaina uusia lelujakin....tai luun ja lelun, kuulin, että muut on vielä jemmassa ?!? Sain sellaisen mukavan pehmolelun, ankan, joka vinkuu masusta ja nokasta, tosin nokan jo silppusin ja pillinkin vetelin sieltä pihalle, mutta masu vingahtelee vielä kivasti kun kipittelen lelu suussani ympäriinsä kuin sirkushevonen.....Kyllä on muilla hauskaa, ja tuskin vähiten itsellänikään.... =)) Nenäni näyttää kuulemma ihan hassulta, kun pumppailen ankkaa leuoillani.....*pitäis kai käydä kiepahtamassa peilin edessä, että pääsisin jyvälle, mikä siinä nyt niin huvittavaa mahtaa olla !!

Lisäksi herätin pe:na myös hiukka muunlaista hilpeyttä jemmatessani äipän betoniseen kukkaruukkuun etupihalle uutta luutani.Noh, en kai minä fiksu ala nurmikkoa mullikolle kääntämään, jos otollinen jemma on helpommallakin saatavissa ?? Pöljänäkö minua pitävät....hmmmp.....

Että sellaisia tänne taas, mutta nyt kutsuu se nukkumatti !! *krooh*